اخبار

نشست همکاری دانشگاه لرستان با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، نشست گسترش همکاری دانشگاه لرستان با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان به میزبانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست که روز چهارشنبه، 8 آذرماه در اتاق کار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد امین اسکینی، معاون آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان، دکتر مصطفی کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر میثم دوستی زاده، مدیر گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان و دکتر امیرکریم دوست یاسوری، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک و پلیمر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان درباره تقویت همکاری های دوجانبه برپایه بورس تحصیلی دانشجویی گفتگو کردند.

دانشجویان نخبه و مستعد برتر علمی دوره های مهارت آموزی خود را براساس اینگونه توافقات و همکاری ها در سازمان ها سپری می کنند.

دکتر کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در این نشست درباره اهمیت و ضرورت آینده پژوهی در سازمان ها در تناسب با نیازها و ظرفیت های استان لرستان، توضیحاتی ارائه کرد.

در این نشست، مسعود امرایی از حراست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان و محمد کیان، کارشناس این آزمایشگاه نیز حضور داشتند و دیدگاه های خود را در راستای تقویت همکاری های دوجانبه بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۱
۱۷۵ بازدید